پیام تبریک سرلشکر باقری به فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 144
نویسنده : علی

 متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

با سلام و تحیات

حُسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، شایستگی و قابلیت‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم، تجارب ارزنده و توانمندی‌های مدیریتی و تخصصی شما طی سالیان خدمت و نقش‌آفرینی در نیروی هوایی آجا پشتوانه ارزشمند و مطمئنی در پیگیری و تحقق منویات و انتظارات معظم‌له در عرصه‌های مختلف مأموریتی با چابک‌سازی نیروی انسانی و تجهیزات، اهتمام به ‌نهضت قطعه‌سازی، روزآمد نگه داشتن آموزش، ارتقای توان و آمادگی رزم، تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیازهای معیشتی کارکنان و ... ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با سایر اجزای آجا و نیروهای مسلح، محسوب می‌شود که به فضل الهی با هوشمندی و همت جهادی و انقلابی تبلور خواهد یافت.

موفقیت و سربلندی آن فرمانده خردمند و ولایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت دارم.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: